Successos

successos

Troben abandonat al polígon de Celrà el vehicle que va envestir una patrulla a Sant Julià

Els Mossos d’Esquadra han localitzat al polígon industrial de Celrà el tot terreny que es va escapolir de la policia aquest dijous a quarts d’una del migdia a Sant Julià de Ramis, després d’envestir un patrulla durant la persecució, segons informa l’agència ACN. Els agents van trobar-lo tres hores més tard i ara segueixen buscant els dos ocupants que van abandonar el cotxe al polígon i que circulaven amb matrícula francesa falsa. El cotxe és un tot terreny de color negre, de lloguer i registrat a l’estat espanyol.

Va ser un patrulla de paisà dels Mossos de Banyoles qui va sospitar i va demanar al conductor que s’aturés per identificar-los. Lluny de fer-los cas, l’home va accelerar i va iniciar-se la persecució per la C-66 en direcció a la costa.

Va ser a l’alçada de Sant Julià de Ramis quan el vehicle va intentar esquivar dos patrulles dels Mossos que intentaven impedir-li el pas i va topar contra un d’ells per seguir carretera avall.

Poc després, al polígon industrial de Celrà, van abandonar el cotxe que els Mossos van recuperar poca estona més tard. La policia segueix buscant els dos sospitosos.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia