Successos

successos

Obren acta als organitzadors d’una festa il·legal amb uns 150 assistents

La policia va controlar l’accés a la “rave”, celebrada en una zona aïllada durant el cap de setmana

Més de 150 persones han participat durant el cap de setmana en una ’rave’ il·legal en una zona aïllada del municipi de Llardecans, al Segrià. Els Mossos d’Esquadra van detectar la festa clandestina dissabte i van establir un control al camí d’accés per impedir l’entrada de més assistents. A més, van fer revisions de vehicles i proves d’alcoholèmia i drogues als conductors que en volien sortir. Segons fonts policials, la ’rave’ va arribar a aplegar una vuitantena de vehicles --entre els quals furgonetes i autocaravanes-- i entre 150 i 200 persones, la majoria de nacionalitats espanyola i francesa. Alguns assistents van acampar en tendes de campanya. Els Mossos van aixecar una acta administrativa per poder identificar-ne els organitzadors.

La festa disposava de carpes, equips de so i barres de bar. Tanmateix, fonts policials han informat que no han rebut queixes veïnals perquè la festa es va celebrar en una zona aïllada entre els termes de Llardecans i de Flix, en un paratge pròxim a la carretera C-12.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes.

Continua llegint-nos per només

1

Passi d'un dia

48

Subscripció anual

Ja ets subscriptor?

Inicia sessió

[X]