Successos

SUCCESSOS

Detenen un home per assaltar un supermercat amb un ganivet

L’autor dels fets va entrar dimecres a l’establiment, va endur-se els diners de la caixa sota amenaces, però va ser detingut gràcies a la col·laboració ciutadana

Els Mossos d’Esquadra han detingut un home de 44 anys per assaltar a punta de ganivet un supermercat de Celrà (Gironès) i emportar-se els diners de la caixa. Segons informa l’ACN, els fets van passar el dimecres 30 d’abril, pels volts de dos quarts d’onze del matí. L’home va entrar a l’establiment i es va dirigir a la zona de caixes, situada a tocar de l’entrada del supermercat. Quan va arribar, va amenaçar una de les treballadores exhibint un ganivet de grans dimensions i exigint-li que li donés els diners que hi havia. La víctima va accedir-hi i, un cop el detingut va tenir el botí va fugir del lloc corrent. De seguida els testimonis van avisar els Mossos del que havia passat i una patrulla va anar al supermercat, però el sospitós havia aconseguit escapar.

Gràcies a la col·laboració ciutadana, però, els Mossos van poder trobar el responsable dels fets i el van acabar detenint. Es tracta d’un home de 44 anys amb antecedents. L’home ha passat a disposició del jutjat de guàrdia de Girona.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes.

Continua llegint-nos per només

1

Passi d'un dia

48

Subscripció anual

Ja ets subscriptor?

Inicia sessió

[X]