Societat

La invasió ‘fashion‘ Als peus de Canes

Cuba és el país de moda. La desfilada de Chanel ha posat la cirereta a una sèrie de desembarcaments històrics a l'illa, com el dels Rolling Stones i Obama, i ha inundat l'Havana de les últimes tendències en vestits de luxe. Mentre els cubans flipaven, a Canes les actrius es rebel·laven contra la tirania dels talons alts i en la gala de l'Institut del Vestit del museu Metropolità de Nova York semblava que les famoses acabaven de baixar d'una glamurosa nau espacial

Des que l'any pas­sat un gra­pat de con­vi­da­des al Fes­ti­val de Canes van fer públic que l'orga­nit­zació de la catifa ver­me­lla més chic del cinema els havia pro­hi­bit entrar amb sabata plana en una pro­jecció, les actrius no han dei­xat de fer cam­pa­nya a favor de la lli­ber­tat als peus. L'edició pas­sada Emily Blunt va cla­mar en favor de les vam­bes i Isa­be­lla Ros­se­llini va dur sandàlies de nit. Ara Susan Saran­don ha ves­tit sabata plana men­tre que Kris­ten Stewart i Julia Roberts han optat direc­ta­ment per des­calçar-se. En canvi, Amal Clo­o­ney ha sigut fidel als talons (que s'embo­li­ca­ven amb la cua del ves­tit), com Char­lize The­ron. I altres, com Rossy de Palma i Marion Coti­llard, han optat per l'ori­gi­na­li­tat, una ter­cera via molt enco­mi­a­ble.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia