Societat

municipal

solidaritat

Balaguer recapta 90.000 euros en la festa Posa't la Gorra contra el càncer infantil

Els diners es destinen a l'Associació de Familiars i Amics de Nens Oncològics de Catalunya, l'Afanoc, per al projecte La casa dels Xuclis

Balaguer va mostrar diumenge el seu esperit més solidari en la multitudinària festa del Posa't la Gorra en la qual es van recaptar uns 90.000 euros per la lluita contra el càncer infantil. En aquesta segona edició de la festa s'han batut tots els rècords, tant de participació com de diners recaptats.

El parc de la Transsegre va quedar petit per les més de 6.000 persones que es van concentrar al llarg del matí en una jornada festiva que va començar amb una cursa popular. L'organització va superar tots els registres de l'any anterior en les curses de 5 i 10 quilòmetres i la caminada popular, en una de les fites esportives més multitudinàries que s'han vist a les comarques de Ponent.

Les activitats van continuar durant tot el matí a la Fira dels Somnis, amb més de 70 activitats per als infants entre tallers, jocs i manualitats. Els centres educatius de la comarca també van tenir un paper destacat al bosc dels somnis, que va vestir de colors l'estació d'autobusos i on es podien llegir alguns desitjos plens de força i esperança.

La festa va acabar amb un dinar al pavelló Molí de l'Esquerrà.

El balanç són més de 7.000 gorres venudes i una recaptació que volta els 90.000 euros, una xifra que supera amb escreix el números de l'any anterior, en el qual es van recaptar 50.000 euros i es van vendre 5.000 gorres. Aquest increment certifica l'èxit d'una festa en que s'aboquen desenes d'entitats i col·lectius.

Albert Camps, membre de l'organització, va agrair la implicació de tots els voluntaris que han fet possible aquesta festa i sobretot “a tots els que s'han posat la gorra per la lluita contra el càncer infantil”.

LES XIFRES

90.000
euros
es van recaptar diumenge a Balaguer entre les donacions, la venda de gorres i les activitats.
7.000
gorres
solidàries, dissenyades per l'empresa catalana Munich, es van vendre en la segona edició de la festa.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.