Societat

Comerç, gastronomia i música a la JuliolFest

Mollerussa presenta avui i demà una nova fira popular que suma comerç, gastronomia i música. Es tracta de la JuliolFest, una iniciativa comercial que “busca singularitat, creativitat, valor afegit i aportar diferents alternatives”, segons explica Marc Solsona, alcalde de Mollerussa. Tindrà uns 20.000 metres quadrats d’exposició –amb una quarantena d’establiments participants– al parc municipal, amb una decoració vintage, i amb actuacions musicals de diferents Dj’s o el concert del grup Wednesday Lips dissabte a la nit. Així mateix, per al públic infantil, s’ha previst una zona específica amb un rocòdrom, tallers de maquillatge, desfilades de roba i fins i tot un taller de cuina en anglès. Un altre dels atractius del festival és un concurs d’Instagramers, el premi del qual serà un viatge a Nova York per a aquell que aconsegueixi fer anar més seguidors al JuliolFest. També està prevista una masterclass gastronòmica amb el cuiner Joel Castanyé (www.mollerussa.cat).



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.