Infraestructures

“Hem perdut molts de clients”

El passadís de l'N-II al terme de Vilademuls sembla una zona de combat. Els obrers i les màquines que feien el desdoblament van desaparèixer fa mesos, van deixar les traces i talussos oberts, i no se sap quan reapareixeran. Als despatxos, els expedients de les expropiacions també estan pendents de tancar. El malestar a l'Ajuntament i entre els veïns afectats és notori. Als propietaris del Sausa, a més, els tres anys de convivència amb la línia contínua els han fet molt de mal al negoci, segons explicava ahir la mestressa. “Els que entraven venint de Figueres no han entrat més, perquè han d'anar a fer la volta molt lluny. Hem deixat de facturar cap a la meitat del que facturàvem abans”, es lamentava. Als esmentats inconvenients s'hi sumarà durant la segona meitat de gener el tancament de la carretera de Sant Esteve, que s'ha de rebaixar per fer els nous accessos. Per anar a aquest poble caldrà voltar per Terradelles o Orriols.



societat

La Cursa de la Dona recupera el recorregut inicial i passa pel cor de la ciutat

girona
educació

Niubó prioritza la lluita contra l’assetjament escolar

barcelona
societat

Arantxa Calvera, nova directora de l’Agència Catalana de Turisme

barcelona
medi ambient

Sis municipis del Baix Llobregat i el Vallès Occidental incorporen ZBE locals per bastir la metropolitana

Cerdanyola del Vallès

La UNED amplia a Sant Feliu la xarxa del grau universitari d’Educació Infantil

SANT FELIU DE GUÍXOLS

Un estudi sobre els escalencs als camps nazis guanya la II Beca de Tardor

L’ESCALA

La policia inicia una campanya per sancionar les infraccions amb bicicleta

GIRONA

Posen a licitació el projecte de nous espigons a Sant Antoni i Es Monestrí

CALONGE I SANT ANTONI
seguretat

A punt els dos nous radars de tram de la C-16, al Túnel de Vallvidrera

Barcelona