Infraestructures i serveis

Rodalies

Activen un canal de WhatsApp per informar de l’estat del servei als usuaris de Rodalies

L’objectiu de Renfe és difondre avisos, incidències, plans alternatius o restabliments de serveis

Renfe ha posat en marxa aquest dilluns un nou canal de WhatsApp per informar els usuaris sobre l’estat del servei a Rodalies de Catalunya. Es tracta d’una línia de comunicació unidireccional que permetrà a la companyia difondre avisos, incidències, notícies sobre plans alternatius o el reestabliment del servei, quan hagi quedat suspès, entre d’altres. Segons informa la companyia, el nou canal de Renfe es pot trobar a la pestanya ‘Novetats’ de l’aplicació, i l’usuari només l’ha de seguir. Cada cop que s’actualitzi la informació, un cercle de color verd indicarà que hi ha nous missatges sense llegir. La posada en marxa d’aquest nou canal s’emmarca en el pla que Territori i Renfe han impulsat per millorar els sistemes d’informació i comunicació amb els usuaris de Rodalies.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia