Educació

El govern destina 20 milions a contractar 300 investigadors en formació

El Departament de Recerca i Universitats de la Generalitat ha obert la convocatòria dels 2024 fins el 10 d’octubre per sol·licitar els ajuts Joan Oró per a la contractació de personal investigador en formació, amb una inversió que per primera vegada supera els 20 milions –el 5% més que en la convocatòria anterior– i que permetrà contractar uns 300 investigadors predoctorals en un període de tres anys.

Gestionats des de l’Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR), els ajuts Joan Oró estan cofinançats pel Fons Social Europeu Plus en el marc del Programa de l’FSE+ de Catalunya 2021-2027. La intenció és facilitar l’accés als estudis de doctorat dins del sistema de recerca de Catalunya per elaborar una tesi doctoral de qualitat que contribueixi a la formació i la professionalització del personal investigador.

Poden beneficiar-se d’aquestes ajudes les universitats públiques i privades del sistema universitari de Catalunya, així com els centres de recerca, les fundacions hospitalàries i les Infraestructures Científiques i Tècniques Singulars (ICTS) del país.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Simó torna a supeditar les millores als mestres als pressupostos del 2024

barcelona
infraestructures

L’Estat destina 39,15 milions en el manteniment carreteres gironines

girona
SOCIETAT

Altafulla, de dol per la mort del seu Fill Predilecte Joan Vives

política

El govern diu que l'alumnat immigrant està “sobrerepresentat”

barcelona
SOCIETAT

Protesta dels treballadors de la residència Bellamar de Platja d’Aro

societat

CCOO: “calen més recursos i reduir les ràtios”

barcelona
MOBILITAT URBANA

Un ascensor unirà la plaça del Pedró de Palamós amb el passeig paral·lel al vial del Port

PALAMÓS
SOCIETAT

Mor als 90 anys Juanita Castro, la germana i rival de Fidel Castro

Condemnen un col·legi a indemnitzar una família per l’assetjament escolar patit

Barcelona