Educació

educació

Tanca de forma inesperada la llar d’infants El Cau d’Hostafrancs

És la segona llar d’infants que tanca en pocs dies a la ciutat de Barcelona

Una quarantena de pares i mares s’han trobat la porta del centre tancada

La causa, segons alguns dels pares, en seria l’impagament del lloguer del local

Els pares i mares de l’escola bressol El Cau d’Hostafrancs s’han trobat amb la porta del centre tancada aquest matí. Segons informa betevé, el tancament s’ha produït de forma inesperada, sense haver avisat abans de la decisió de no obrir aquest dimarts. És el segon tancament d’una llar d’infants després de conèixer que a final de febrer tancarà l’escola bressol Les Manetes de Sant Andreu. L’escoleta El Cau, ubicada al carrer de Vilardell 22, tenia aquest matí la persiana abaixada, i els pares i mares s’han trobat un mail al correu de quarts de vuit del matí on informaven que havien de tancar de forma imprevista.

Segons expliquen algunes famílies, la causa en podria ser l’impagament del lloguer del local. A la notificació que ha fet arribar la direcció a les famílies s’explica que fins dilluns estaven negociant amb la propietat i que encara treballen per trobar-hi una solució.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia