Societat

Forta pedregada a la Garrotxa i el Pla de l’Estany

El Meteocat havia emès un avís per temps violent al nord de la demarcació

Una forta pedre­gada va caure ahir al nord de la demar­cació. A les dues del mig­dia, el Ser­vei Mete­o­rològic de Cata­lu­nya (Mete­o­cat) havia emès un avís de perill per temps vio­lent a par­tir de les qua­tre de la tarda, amb pronòstic de cai­guda de pedres de fins a dos centímetres i de rat­xes for­tes de vent en forma d’escla­fits o mànegues.

El lloc on la tem­pesta va tenir més incidència va ser la Gar­rotxa i el Pla de l’Estany. En aques­tes comar­ques van arri­bar a caure pedres de la mida d’una nou o d’una pilota de ten­nis de taula. Les xar­xes soci­als es van omplir de vídeos i foto­gra­fies de la cai­guda de la pedra en pobla­ci­ons com Albanyà, Sant Fer­riol, Serinyà o Maià de Mont­cal. Mal­grat l’espec­ta­cu­la­ri­tat de la pedre­gada, Bom­bers de la Gene­ra­li­tat no va regis­trar cap avís d’incidència greu. La tem­pesta va per­dre inten­si­tat i va tras­lla­dar-se a última hora de la tarda a les comar­ques del Gironès i el Baix Empordà, on va ploure poc.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el darrer article gratuït dels 5 d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia