Societat

Pugen a 1.330 els grups escolars tancats

Són 89 més que els declarats en el darrer balanç d’Educació

S’ha confirmat 2.267 positius en els últims 10 dies i la xifra d’acumulats arriba a 4.936

El nom­bre de grups esco­lars con­fi­nats per un posi­tiu de Covid-19 és de 1.330, 89 més que els decla­rats aquest dijous, segons dades del Depar­ta­ment d’Edu­cació. En total hi ha 32.440 per­so­nes con­fi­na­des, 2.333 més en 24 hores. D’aquests, 30.634 entre alum­nes, 1.565 entre docents i per­so­nal d’admi­nis­tració i 241 entre per­so­nal extern. En els dar­rers 10 dies s’han con­fir­mat 2.267 posi­tius, dels quals 2.019 entre alum­nat, 219 entre docents i per­so­nal d’admi­nis­tració i ser­veis i 29 entre per­so­nal extern. Els posi­tius acu­mu­lats decla­rats són 4.936, 366 més que en el balanç ante­rior. Actu­al­ment no hi ha cap cen­tre tan­cat, després que aquest diven­dres hagi que­dat des­con­fi­nada una llar d’infants a l’Hos­pi­ta­let de Llo­bre­gat en superar la qua­ran­tena.

Els alum­nes amb un posi­tiu con­fir­mat per PCR repre­sen­ten el 0,31% del total de l’alum­nat i els con­fi­nats el 2,13%. Pel que fa als pro­fes­si­o­nals, el 0,95% estan con­fi­nats.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.