Societat

L’exbisbe Xavier Novell, pare de bessones

Va renunciar al càrrec a l’agost i es va casar pel civil amb la seva parella el novembre passat

L’exbisbe de Sol­sona Xavier Novell ha sigut pare de dues nenes, que por­ten per nom Coa­ner (hi ha una mare de Déu de Coa­ner prop de Súria, a Sant Mateu de Bages)i Míriam, segons ha avançat aquest dijous el diari Regió 7 citant fonts fami­li­ars.

Novell es va casar pel civil amb la seva pare­lla, Sílvia Caba­llol, el 22 de novem­bre a Súria, després de renun­ciar de forma sob­tada all càrrec de bisbe el 23 d’agost per qüesti­ons “estric­ta­ment per­so­nals”. Més tard es va saber que man­te­nia una relació sen­ti­men­tal amb Caba­llol.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia