Administracions

Impulsen 195 accions per a la reactivació del Penedès

La delegació del govern promou 20 objectius econòmics i desplega els serveis d’Educació

La delegació del govern de la Generalitat a la vegueria del Penedès ha impulsat un total de 195 accions per a la reactivació econòmica i social del Penedès durant el primer any de la legislatura. Són accions vinculades a un paquet de 20 objectius entre els quals destaca la implementació de la transició energètica, la promoció de polítiques públiques d’accés a l’habitatge, o l’impuls de la mobilitat col·lectiva, connectada i descarbonitzada. Així ho va explicar ahir el delegat del govern, David Alquézar, en l’acte de presentació del nou director territorial d’Educació del Penedès, Josep Maria Colomé. Precisament, amb aquest nomenament la Generalitat comença a concretar el desplegament dels serveis territorials a la vegueria del Penedès. Aquest era el compromís d’Alquézar per al primer any de la legislatura, juntament amb el desplegament dels serveis d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural, Drets Socials i Vicepresidència, Polítiques Digitals i Territori. Aquesta notícia arriba just després que ja hi hagi llum verd per a la creació de la regió sanitària del Penedès, els serveis territorials de la qual es desplegaran durant el 2023.

Alquézar va destacar ahir el bon funcionament dels consells de direcció de la delegació, mitjançant els quals el delegat de la vegueria vol generar dinàmiques internes que cohesionin aquest territori format per l’Alt Penedès i el Baix Penedès, el Garraf i l’Anoia.

Durant el primer any, David Alquézar ha registrat un total de 85 visites a municipis i consells comarcals de la vegueria amb l’objectiu de contribuir a la generació de sinergies amb el territori i generar fluxos a favor del territori.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.