Societat
eDreams atendrà els afectats per l'anul·lació dels bitllets de Ryanair
Turisme
L'agència de viatges per internet eDreams activarà un equip d'emergència per atendre tots els passatgers que hagin comprat bitllets de la companyia Ryanair, l'aerolínia irlandesa que ha anunciat que cancel·larà les reserves dels seus vols fetes a través de pàgines web de tercers, els operadors que comparen preus com eDreams.
eDreams ha explicat que intentarà buscar solucions "factibles i immediates", sense cost per als afectats, per a la qual cosa ha avançat que renunciarà a totes les seves comissions en les possibles reserves substitutòries, tant per a les realitzades en el seu portal, com per a la resta d'agències.
A més, eDreams ha anunciat que està estudiant totes les "accions legals possibles" contra Ryanair "per la seva irresponsabilitat, negligència i danys i perjudicis causats als seus clients per la cancel·lació unilateral de milers de reserves pagades i confirmades".
L'agència de viatges creu que la mesura adoptada per Ryanair tindrà un "efecte dominó" en milers de passatgers durant les seves vacances d'estiu, que no podran arribar als seus destins "i això afectarà directament als hotels, lloguer de cotxes, restauració i oci en general".
Segons l'agència britànica PA, Ryanair -que a partir de demà anul·larà les reserves fetes pels seus clients a través de pàgines web comparatives- ha emprès mesures legals contra l'operador italià Bravofly i l'alemany V-Tours, i estudia fer el mateix en altres països europeus per posar fi a l'activitat d'aquestes pàgines que, segons diu, ofereixen informació errònia i cobren tarifes altes i recàrrecs.
El director general d'eDreams, Javier Bellido, ha negat aquestes acusacions i ha afirmat que la companyia aèria irlandesa "no vol que les agències de viatges ofereixin comparatives de preus i així evidenciar que moltes vegades Ryanair és l'opció més cara".
En aquest sentit, Bellido explica que, després de comparar les tarifes, només el 5% dels seus clients acaben escollint Ryanair.
eDreams ha explicat que intentarà buscar solucions "factibles i immediates", sense cost per als afectats, per a la qual cosa ha avançat que renunciarà a totes les seves comissions en les possibles reserves substitutòries, tant per a les realitzades en el seu portal, com per a la resta d'agències.
A més, eDreams ha anunciat que està estudiant totes les "accions legals possibles" contra Ryanair "per la seva irresponsabilitat, negligència i danys i perjudicis causats als seus clients per la cancel·lació unilateral de milers de reserves pagades i confirmades".
L'agència de viatges creu que la mesura adoptada per Ryanair tindrà un "efecte dominó" en milers de passatgers durant les seves vacances d'estiu, que no podran arribar als seus destins "i això afectarà directament als hotels, lloguer de cotxes, restauració i oci en general".
Segons l'agència britànica PA, Ryanair -que a partir de demà anul·larà les reserves fetes pels seus clients a través de pàgines web comparatives- ha emprès mesures legals contra l'operador italià Bravofly i l'alemany V-Tours, i estudia fer el mateix en altres països europeus per posar fi a l'activitat d'aquestes pàgines que, segons diu, ofereixen informació errònia i cobren tarifes altes i recàrrecs.
El director general d'eDreams, Javier Bellido, ha negat aquestes acusacions i ha afirmat que la companyia aèria irlandesa "no vol que les agències de viatges ofereixin comparatives de preus i així evidenciar que moltes vegades Ryanair és l'opció més cara".
En aquest sentit, Bellido explica que, després de comparar les tarifes, només el 5% dels seus clients acaben escollint Ryanair.
Notícies relacionades
Escriure un comentari
Identificar-me.
Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar.
Vull ser usuari verificat.
Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.