Societat

L’Audiència manté Alves en presó preventiva

Rebutja el recurs de la seva defensa, que demanava la llibertat de l’exjugador del Barça amb mesures cautelars

L’Audiència de Bar­ce­lona ha acor­dat man­te­nir a la presó pre­ven­tiva i sense fiança l’exju­ga­dor del Barça Dani Alves, tal i com havien dema­nat la fis­ca­lia i l’acu­sació par­ti­cu­lar. Està acu­sat d’una supo­sada agressió sexual a una noia a la dis­co­teca Sut­ton de Bar­ce­lona el 30 de desem­bre pas­sat.

En la seva reso­lució, l’Audiència argu­menta que la “col·labo­ració ini­cial” de l’exju­ga­dor del Barça “no neu­tra­litza el risc de fugir” ara que coneix els indi­cis que hi ha con­tra ell i “l’enti­tat dels matei­xos”. De fet, afe­geix que això “aug­menta expo­nen­ci­al­ment el risc de fugida ini­cial”.

Els magis­trats de la secció ter­cera de l’Audiència de Bar­ce­lona han deses­ti­mat així el recurs d’apel·lació que el juga­dor bra­si­ler va pre­sen­tar con­tra la inter­lo­cutòria de presó de la jut­gessa ins­truc­tora que el va enviar a la presó el 20 de gener pas­sat, i després va ingres­sar al cen­tre peni­ten­ci­ari Bri­ans 2, a Sant Esteve Ses­ro­vi­res (Baix Llo­bre­gat).



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.