Nova campanya dels empresaris de Roses per promoure les activitats, la restauració i el comerç local
L’Associació d’Empresaris Roses-Cap de Creus ha repartit diferents materials entre els allotjaments associats
L’Associació d’Empresaris Roses-Cap de Creus ha elaborat diferents materials per promoure l’oferta de qualitat que hi ha al municipi en comerç, restauració i activitats. Així, l’entitat ha repartit entre els seus allotjaments associats flyers, displays i adhesius perquè els visitants coneguin què poden fer i què poden trobar a Roses durant la seva estada per tal que la seva experiència sigui satisfactòria. Al mateix temps, el web https://livingroses.cat , que es va actualitzant periòdicament, s’ha tematitzat per facilitar la recerca de la informació amb un sol clic.
Per altra banda, l’entitat ha impulsat una nova campanya de la mà de la influencer Ariadna Gasull per incentivar el comerç local. A través de les xarxes socials de l’Associació, Gasull anirà donant a conèixer amb continguts creatius els diferents looks que els establiments preparen per a cada temporada.
A més, l’entitat, que en els últims anys ha dut a terme iniciatives per potenciar la qualitat i l’excel·lència en el sector, segueix treballant perquè el màxim nombre d’establiments possibles s’adhereixin al segell Cuidem Roses que va començar a caminar l’any passat amb l’objectiu fer més sostenible la destinació. Fins al moment l’han obtingut deu empreses del sector de la restauració, l’allotjament turístic, els serveis, el comerç i les activitats.