Societat

Cancel·lats quatre trens Avant entre Barcelona i Figueres per la vaga d’interventors

Els empleats dels trajectes fins a Lió i Marsella demanen una millora de les condicions laborals en sòl francès

La vaga d’inter­ven­tors de trens inter­na­ci­o­nals de Renfe obliga a can­cel·lar qua­tre trens Avant de la línia entre Bar­ce­lona i Figue­res i a reu­bi­car els pas­sat­gers, segons ha infor­mat l’ope­ra­dora. Els emple­ats que fan tra­jec­tes fins a Mar­se­lla i Lió recla­men una millora de les seves con­di­ci­ons labo­ral. Com indica l’agència ACN, els sin­di­cats CGT, SF, Alferro, els con­vo­cants de la vaga, acu­sen l’empresa de desem­bar­car a França sense acla­rir l’encaix que tin­drien les noves fun­ci­ons i res­pon­sa­bi­li­tats que la legis­lació fran­cesa exi­geix a l’inter­ven­tor en sòl francès. La vaga no ha afec­tat la resta del ser­vei.

Els tre­ba­lla­dors del ser­vei inter­na­ci­o­nal d’inter­venció de Renfe a Bar­ce­lona esta­ven cri­dats aquest diven­dres a una vaga inde­fi­nida. Lamen­ten, entre d’altres punts, que Renfe no s’hagi com­promès a sufra­gar més enllà dels pri­mers 300 euros en cas d’atenció sanitària a França, ja que en aquest país hi ha un copa­ga­ment sani­tari.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia