Societat

Badalona

Les entitats socials creen un calendari d’advent digital

Vint-i-qua­tre asso­ci­a­ci­ons del ter­cer sec­tor par­ti­ci­pen enguany en el pri­mer calen­dari d’advent soli­dari d’enti­tats soci­als de Bada­lona. Sota l’impuls de Càritas par­ro­quial de Sant Josep s’ha tre­ba­llat en xarxa per fer un joc calen­dari con­junt que dona a conèixer als ciu­ta­dans el tre­ball que s’està fent. A la vegada, ha estat i és una opor­tu­ni­tat per tre­ba­llar en xarxa i també és una opor­tu­ni­tat per atraure volun­ta­riat. Qui hi vul­gui par­ti­ci­par pot regis­trar-se a https://​www.​cal​enda​riad​vent​soli​dari.​cat/ . El dia 1 s’acti­varà el joc, que con­sis­teix a res­pon­dre pre­gun­tes i fer acti­vi­tats, cada dia dife­rents i al vol­tant d’una de les enti­tats que hi par­ti­ci­pen: Creu Roja, Aspa­nin, Aco­llida i Espe­rança... Hi ha tot un sis­tema de punts i, al final, l’opor­tu­ni­tat de gua­nyar un munt de pre­mis –que es lliu­ra­ran el 13 de gener–, gràcies a la col·labo­ració d’altres enti­tats, boti­gues i empre­ses de la ciu­tat, com ara el club de bàsquet Joven­tut. Per exem­ple: tres dies d’esca­pada al Piri­neu, un tele­vi­sor, una tau­leta, un dinar o sopars a res­tau­rants de la ciu­tat, entra­des per al tea­tre i per a la Penya i vals de com­pra en mer­cats i boti­gues.

Fa alguns dies, a la pre­sen­tació les enti­tats van pre­sen­tar el calen­dari com una manera molt ama­ble de mos­trar com acom­pa­nyen les per­so­nes, “de manera pro­pera, mirant-los als ulls, reco­nei­xent la seva dig­ni­tat”.

LA XIFRA

24
associacions
es posen d’acord per donar-se a conèixer través d’un joc interactiu amb premis.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia