Infraestructures i serveis

Serveis

L’AMB assumeix el servei d’autobús urbà de Pallejà

La nova línia PF1 connectarà els nuclis de Fontpineda i la Magina amb el centre del municipi

L’Àrea Metro­po­li­tana de Bar­ce­lona (AMB) assu­meix a par­tir de demà el ser­vei d’autobús urbà de Pallejà, i posarà en marxa d’una nova línia, la PF1, que con­nec­tara els nuclis de Font­pi­neda i la Magina amb el cen­tre del muni­cipi. Amb aquest traspàs, Pallejà esdevé el cinquè muni­cipi de la segona corona metro­po­li­tana que s’inte­gra dins del ser­vei de Bus Metro­po­lità, ges­ti­o­nat per l’AMB. Els altres muni­ci­pis de la segona corona que ja estan inte­grats són Molins de Rei, Sant Vicenç dels Horts, Cer­velló i el Papiol.

Totes les expe­di­ci­ons de la línia PF1 amplien el ser­vei fins a Cor­bera de Llo­bre­gat, el que genera una nova con­nexió metro­po­li­tana que fins ara no exis­tia. L’ampli­ació fins a Can Xorra, a Cor­bera de Llo­bre­gat, per­met als usu­a­ris de Pallejà i Font­pi­neda acce­dir a la resta de línies de Cor­bera i també a la línia e8, que arriba a Bar­ce­lona. També es millora la cober­tura horària de ser­vei en tenir més expe­di­ci­ons, espe­ci­al­ment els caps de set­mana i fes­tius.

Aquest matí s’ha pre­sen­tat el nou ser­vei amb la presència del vice­pre­si­dent de Mobi­li­tat, Trans­port i Sos­te­ni­bi­li­tat de l’AMB, Car­los Cordón, i l’alcal­dessa de Pallejà, Ascensión Ratia. Cordón ha asse­nya­lat que “des de l’AMB donem suport al trans­port públic dels muni­ci­pis de la segona corona, com ara la línia de bus urbà de Pallejà. Amb les línies i millo­res que avui pre­sen­tem, seguim poten­ci­ant el ser­vei de Bus Metro­po­lità, un dels grans ver­te­bra­dors de la mobi­li­tat, i donem ser­vei a les neces­si­tats de la ciu­ta­da­nia”. Per a l’alcal­dessa de Pallejà, “avui comença una nova etapa del ser­vei de bus urbà, que sens dubte millo­rarà la mobi­li­tat a la nos­tra comu­ni­tat. La línia PF1, que con­nec­tarà el nucli urbà amb el barri de la Magina, Font­pi­neda i Cor­bera, faci­li­tarà la vida dels resi­dents i afa­vo­rirà l’accés a les esco­les i ins­ti­tuts de la zona”.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el darrer article gratuït dels 5 d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia