Societat

9 camions cremen a Lliçà de Munt, Lliçà de Vall i Mollet del Vallès sense causar cap ferit

Nou cami­ons han cre­mat aquest dilluns a la mati­nada en tres apar­ca­ments de Lliçà d'Amunt, Lliçà de Vall i Mollet del Vallès sense cau­sar cap ferit, segons han infor­mat els Bom­bers de la Gene­ra­li­tat. Els cami­ons esta­ven apar­cats i no hi havia ningú a dins.

En el pri­mer apar­ca­ment, situat en el quilòmetre 7,8 de la car­re­tera C-1415b han cre­mat cinc cami­ons. El foc ha començat poc abans de les qua­tre de la mati­nada i ha afec­tat bàsica­ment les cabi­nes dels vehi­cles sense que se'n sàpiguen les cau­ses. Hi han anat dues dota­ci­ons de bom­bers.

A un quart de cinc un altre camió ha cre­mat en un apar­ca­ment muni­ci­pal de Lliçà de Vall. Hi ha anat una dotació de bom­bers. Final­ment a tres quarts de cinc tres cami­ons més han cre­mat en un apar­ca­ment de l'avin­guda Antoni Gaudí de Mollet del Vallès. Hi han anat qua­tre dota­ci­ons dels bom­bers.

En tots els casos la part més afec­tada ha estat la cabina. Els bom­bers han tri­gat entre 20 i 30 minuts en cada un dels incen­dis.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.