Infraestructures i serveis

infraestructures

Estudien si es pot fer una estació més a Martorell

La Gene­ra­li­tat, a través de Fer­ro­car­rils de la Gene­ra­li­tat de Cata­lu­nya (FGC), ha adju­di­cat la redacció de l’anàlisi sobre la via­bi­li­tat d’una nova estació o bai­xa­dor a la línia Llo­bre­gat-Anoia, entre les esta­ci­ons de Mar­to­rell Enllaç i Abrera, sobre el traçat actual de la línia de Man­resa. Dona­ria ser­vei als tre­ba­lla­dors del polígon de Ca n’Amat, on es troba l’empresa SEAT, i també als emple­ats i usu­a­ris de l’hos­pi­tal Sagrat Cor i del cam­pus FPCAT-UPC de la Mobi­li­tat Sos­te­ni­ble, a l’altre cos­tat de l’auto­pista AP-7. L’anàlisi també haurà de con­si­de­rar les solu­ci­ons necessàries per donar con­nec­ti­vi­tat a peu i en bici­cleta als àmbits a ser­vir de l’altre cos­tat de l’auto­pista. S’hau­ran de plan­te­jar entre dues i tres alter­na­ti­ves d’emplaçament de l’estació o bai­xa­dor, amb solució d’acces­si­bi­li­tat a SEAT, a l’hos­pi­tal i al cam­pus FPCAT-UPC, ins­ti­tució que va fer la pro­posta ini­cial del pro­jecte. Per a cada alter­na­tiva, es deter­mi­narà el cost d’inversió. L’anàlisi, amb un ter­mini de redacció de 9 mesos, s’ha adju­di­cat a AIE Mul­ti­cri­teri–MCRIT, per un import de 31.450 euros.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.