Societat

Estudiants d’FP ideen la campanya publicitària de les festes dels barris

Alumnes de l’institut Provençana dissenyen cartells amb imatges de les activitats més representatives

Els estudiants del cicle formatiu de grau superior de màrqueting i publicitat de l’institut Provençana han ideat la campanya publicitària de les festes majors dels barris de l’Hospitalet a partir de l’encàrrec de l’Ajuntament. Enguany, l’eslògan de les festes és “Queda’t sense parauL’Hes”, i els alumnes dissenyaran dos cartells amb les imatges de dues de les activitats més representatives de cada barri amb un so o onomatopeia relacionats amb sentiments o emocions que desperten les celebracions.

L’objectiu principal de la campanya és, segons fonts municipals, apel·lar al sentiment de cohesió i de pertinença de la ciutadania, eliminant barreres i afavorint la comunicació i la connexió entre les persones. L’encàrrec vol, també, posar en valor la feina de joves estudiants del cicle formatiu, que experimentaran el treball en l’entorn simulat d’una agència de publicitat fictícia, L’HAgència.

L’encàrrec de la publicitat de les festes és habitual per part de l’Ajuntament. Des de l’any 2012, alumnes de l’Escola d’Art i Superior de Disseny Serra i Abella s’encarreguen del cartell de les Festes de Primavera de la ciutat, i l’any 2022, persones amb diversitat funcional de l’Associació ALPI van fer les il·lustracions i dibuixos dels cartells de les festes majors dels barris.

La festa major de Sant Josep, que concentra els actes entre el 16 i el 19 de maig, donarà el tret de sortida de les celebracions als 12 barris, mentre que Ciutat Comtal les tancarà entre el 20 i el 24 de setembre. Els actes festius i culturals es complementaran amb cinc rutes gastronòmiques.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

sOCIETAT

La Fira Argillà d’Argentona fa el pas a festival amb la República Txeca com a convidada

Argentona
societat

Girona acull el lliurament dels Premis Solidaris ONCE Catalunya 2024

girona
SOCIETAT

Quatre municipis del Maresme creen un marc comú per lluitar contra l’addicció dels joves a les pantalles

Calella

El piano per a pacients, professionals i familiars s’estén als centres de MútuaTerrassa

Terrassa

Oncolliga regala productes cosmètics per als efectes de la braquiteràpia

GIRONA
SOCIETAT

Clam per revisar la llei i incloure totes les violències masclistes

Tarragona

Tornen a obrir les dutxes i fonts municipals

SARRIÀ DE TER

La federació veïnal critica la doble taxa de residus

TERRASSA
CULTURA

Robert Capa dona nom a uns premis fotogràfics a Aitona amb la Guerra Civil com a referent

Lleida