Medi ambient

L’Escala considera “injust” que es demani tancar la platja del Rec del Molí

L’Ajun­ta­ment de l’Escala afirma que “és injust” que, un any més, l’Agència Euro­pea del Medi Ambi­ent (AEMA) qua­li­fi­qui com a “pobra” la qua­li­tat de l’aigua a la platja del Rec del Molí i reco­mani tan­car-la. En un comu­ni­cat, el con­sis­tori torna a cri­ti­car la fórmula de càlcul de l’orga­nisme “aga­fant com a referència dades par­ci­als d’anys ante­ri­ors”: “Espe­ci­al­ment tenint en compte que les alte­ra­ci­ons tem­po­rals han estat mínimes en el còmput glo­bal de la tem­po­rada”.

L’ajun­ta­ment recorda que, de manera pre­ven­tiva, fa qua­tre anys van senya­lit­zar com a zona no apta per al bany la part més pro­pera a la desem­bo­ca­dura del rec (160 metres dels 365 de la platja) i remarca que aquesta opció és la man­tin­dran “un any més per a aquest estiu”.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia