Societat

societat

Col·laboració entre La Caixa i la Fundació Jordi Comas Matamala per dur a terme accions socials

La Fundació “la Caixa”, a través de CaixaBank, ha signat un conveni de col·laboració amb la Fundació Jordi Comas Matamala per impulsar les activitats de caràcter social al territori gironí. La principal activitat d’enguany de la Fundació Jordi Comas en l’àmbit social, ha estat el Campus d’Ocupabilitat per a setze joves ex tutelats i els seus vuit monitors amb l’objectiu de formar-los professionalment en els àmbits de l’hoteleria i restauració. La iniciativa s’enmarca dins del projecte Joves Futur + de la Fundació Barça, que rep el suport de la Fundació “la Caixa”.

En concret, els participants són joves ex tutelats d’entre 18 i 25 anys, provinents de set entitats socials diferents, que ja no compten amb la tutela de l’Administració per haver assolit la majoria d’edat. A través d’aquest programa d’inserció sociolaboral, s’afavoreix la inclusió professional i social dels joves a través d’un acompanyament integral i individualitzat.

El campus proporciona formació intensiva i pràctica en un entorn real de feina, on es treballa específicament en diferents àmbits de l’hoteleria com ara servei de sala, neteja, jardineria i manteniment. En aquest cas, es busca que els joves visquin el dia a dia d’una empresa hotelera, adquireixin hàbits de feina i, al mateix temps, puguin posar a prova les seves habilitats de cara a una possible opció d’ocupabilitat en aquest sector.

Sobre la fundació Jordi Comas Matamala

La Fundació Privada Jordi Comas Matamala es va constituir el 24 d’abril de 2015 a Castell- Platja d’Aro. Una de les raons de ser de la Fundació és la de continuar teixint la xarxa de complicitats que en Jordi Comas va bastir al voltant del turisme com a fet transversal i de gran importància en la nostra societat.

La Fundació, per tant, té per objecte el manteniment de la seva memòria i el seu compromís cap a la Costa Brava, tot desenvolupant iniciatives i activitats per promoure i crear un marc permanent de pensament que aporti al món del turisme un seguit de pautes i orientacions que l’ajudin a progressar, conèixer i debatre les tendències del turisme en constant evolució, traslladar a les empreses i a les institucions el coneixement obtingut, promoure el valor del capital humà en l’activitat turística i fomentar el diàleg entre el sector turístic i els diferents actors socials per tal de crear consciència sobre la seva transversalitat.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia