SOCIETAT
Terrassa impulsa la marca de ciutat per projectar-se a l’exterior
L’Ajuntament de Terrassa, a través de l’Àrea de Projecció de la Ciutat, ha engegat un projecte de marca de ciutat que té per objectiu impulsar la implicació, participació i cooperació dels agents locals en el procés de construcció i consolidació de la identitat competitiva de Terrassa. Mitjançant aquest projecte es vol incidir positivament en la projecció interior i exterior de Terrassa a partir dels valors que la defineixen i la singularitzen. L’objectiu global és millorar, a curt, mitjà i llarg termini, el posicionament de Terrassa a l’exterior, de manera que incideixi en l’atracció d’empreses, de talent, d’inversions i de visitants, i que per tant afavoreixi la promoció econòmica i la qualitat de vida dels terrassencs i, paral·lelament, enforteixi el sentiment d’orgull, identitat i pertinença a la ciutat. En el projecte es preveu dur a terme, al llarg del 2025, unes sessions de treball amb els agents del territori, en les quals valoraran i consensuaran les accions més adients per a la consolidació de la marca de ciutat. Aquestes accions podran executar-se en un futur tant des del sector públic com des del privat. El projecte dona continuïtat a l’estratègia de creació i construcció d’una identitat competitiva, aprovada l’any 2018 i treballada també en aquell moment amb els agents del territori.