Societat

societat

Tanquen un centre de busseig en detectar greus irregularitats en la gestió

Un cen­tre d’immersió de Begur ha hagut de tan­car tem­po­ral­ment després que ins­pec­tors de pesca i afers marítims de la Gene­ra­li­tat i agents dels Mos­sos d’Esqua­dra hi detec­tes­sin irre­gu­la­ri­tats greus en la gestió arran d’una ins­pecció feta la set­mana pas­sada. Con­cre­ta­ment, i segons ha infor­mat el Depar­ta­ment d’Acció Climàitca, es tracta d’incom­pli­ments rela­ci­o­nats amb la con­trac­tació de per­so­nal, les asse­gu­ran­ces i l’estació de càrrega de bote­lles. Aquests incom­pli­ments van obli­gar els ins­pec­tors a decre­tar mesu­res pro­vi­si­o­nals que han com­por­tat l’atu­rada de l’acti­vi­tat de bus­seig fins que es regu­lin les man­can­ces detec­ta­des. Aquesta mesura, que s’aplica en cir­cumstàncies excep­ci­o­nals, vol pre­ve­nir pos­si­bles inci­dents o acci­dents deri­vats de la manca de com­pli­ment dels requi­sits legals i de for­mació neces­sa­ris per ope­rar amb garan­ties com a cen­tre d’immersió, amb la qual cosa es vet­lla per la segu­re­tat tant dels usu­a­ris com del per­so­nal del mateix cen­tre d’immersió.

Dels més de 150 cen­tres d’immersió actu­al­ment actius a Cata­lu­nya i que cons­ten al regis­tre de cen­tres d’immersió de la Gene­ra­li­tat, el 52% s’ubi­quen a les comar­ques del lito­ral gironí, amb uns usu­a­ris dels seus ser­veis que pro­ce­dei­xen prin­ci­pal­ment de França, Cata­lu­nya i resta de l’estat.

En base a aquesta tem­po­ra­li­tat de les acti­vi­tats, la Gene­ra­li­tat reforça durant el període d’estiu les vigilàncies i ins­pec­ci­ons d’aquests cen­tres per tal de vet­llar per la segu­re­tat d’aques­tes acti­vi­tats i dels seus òptims estàndards de qua­li­tat i de sos­te­ni­bi­li­tat.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia