SOCIETAT
La Sagrada Família incorpora la IA en la gestió de les seves visites
La Junta Constructora del Temple Expiatori de la Sagrada Família ha implementat un nou agent d’intel·ligència artificial dissenyat específicament per a consultes relacionades amb les visites.
Aquest servei complementari ofereix atenció les 24 hores del dia, els set dies de la setmana, i assegura una assistència ininterrompuda, suport multilingüe i capacitat de gestionar un alt volum de consultes. L’agent d’IA utilitza una tecnologia avançada que permet una comprensió profunda del context de les converses i ofereix respostes precises i rellevants, la qual cosa millora significativament l’eficiència del servei d’atenció a l’usuari. El nou agent d’IA està disponible al lloc web de la Sagrada Família i més endavant també a l’aplicació oficial del temple.
D’altra banda, l’aplicació oficial ha ampliat aquest estiu el contingut de l’audioguia, que està disponible en 19 idiomes i la llengua de signes espanyola (LSE), la llengua de signes catalana (LSC) i el sistema de signes internacional (SSI). Amb aquesta ampliació, el recorregut de les torres s’incorpora a l’audioguia i també s’hi inclou un vídeo que explica els aspectes a tenir en compte abans d’iniciar el circuit. A més, l’aplicació oficial ofereix l’experiència de realitat augmentada que permet descobrir espais no visitables, com ara l’hort del cimaci, les cobertes i l’interior de la torre de la Mare de Déu. Així mateix, a partir d’ara, els visitants que facin el recorregut de les torres, en arribar als ponts que les connecten, als campanars i a les escales de cargol, poden descobrir l’arquitectura de les torres centrals a través dels seus dispositius mòbils.