Societat

Facua reclama a Telefònica que solucioni els talls d’internet “continuats” que pateix Arbúcies

L’Associació de Consumidors i Usuaris, Facua Catalunya, reclama a Telefònica que solucioni els talls d’internet “continuats” que pateix Arbúcies. En un comunicat penjat al seu lloc web, l’associació de consumidors detalla que ha presentat un escrit a la secretaria d’Estat de Telecomunicacions perquè insti la companyia a posar fi a una problemàtica “que s’ha dilatat en el temps”. Facua remarca que, com a operadora, té l’obligació de garantir el servei universal d’internet. “Els talls constants impedeixen als residents de la localitat portar a terme les seves activitats personals o tràmits en línia amb relativa normalitat, i això provoca una situació de desigualtat i precarietat en relació a altres territoris”, denuncia Facua.

L’associació lamenta que, tot i haver rebut nombroses queixes dels veïns, la companyia “no ha fet res per solucionar la situació”. A més, recorden que la llei recull un principi d’accés universal a internet. Facua considera que Telefònica està vulnerant l’article 107 de la llei general de Telecomunicacions que considera infracció greu “l’incompliment de les condicions per al subministrament de xarxes o la prestació de serveis de comunicacions electròniques”.

Per això, Facua ha demanat a la secretaria d’Estat de Telecomunicacions que insti Telefònica a “complir amb les seves obligacions” solucionant els problemes de connexió a Internet a Arbúcies. A més, han fet arribar fulletons informatius als veïns on expliquen quins són els seus drets com a consumidors i quines reclamacions poden fer.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.