Infraestructures i serveis

Infraestructures i serveis

Denuncien el col·lapse dels trens de primera hora de l’R2 Sud

Alguns usuaris de la línia que uneix Baix Penedès i el Garraf avisen que el tall a Roda de Berà incrementa l’ocupació

El tall ferroviari al sud, per les obres del corredor mediterrani al túnel de Roda de Berà, afecten de retruc als usuaris de la línia de Rodalies R2 Sud al Baix Penedès i el Garraf. Es queixen del col·lapse a primera hora de matí als trens que uneixen Sant Vicenç de Calders i Barcelona. Creuen, segons l’ACN, que els combois van més plens perquè hi ha viatgers procedents de Tarragona que arriben a Sant Vicenç i trien pujar al Rodalies i no esperar el servei regional semi-directe a Barcelona.La queixa per la saturació de l’R2 Sud l’han manifestat en més d’una ocasió els ajuntaments de Cubelles i Cunit. Amb les obres a Roda de Berà, des de Cunit, s’ha demanat un increment dels vagons de les expedicions i que els trens regionals procedents de Sant Vicenç facin parada a Calafell, Segur, Cunit i Cubelles per agilitzar el fluxe de passatgers d’aquest tram del corredor sud.

Diversos usuaris apunten que des de fa uns cinc mesos ha anat creixent el nombre de passatgers. Ara, creuen que la situació ha empitjorat. “Ahir va ser un desastre total: el tren va arribar ple a Cubelles i quasi no podem pujar, i a més al Prat es va estar 20 minuts aturats sense explicació”, relata un dels usuaris habituals de la línia. Els afectats demanen més freqüència i,a més, la creació d’una línia de bus exprés que uneixi cubelles amb el centre de Barcelona. Demanen un tracte igual que els veïns de Vilanova, Sant Pere de Ribes o Sitges, on sí que existeixen línies de bus directe amb la capital catalana.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.