Societat

gastronomia

250 restaurants i hotels participen des de demà en una setmana de descomptes

Casa Masala, al carrer Muntaner, ofereix un 2x1 en el menú degustació amb motiu de la segona edició de la Foodie Black Week, del 7 al 13 d’octubre. Aquesta és una setmana de descomptes i ofertes en què participen 250 establiments de la capital catalana i rodalia (de Badalona i de Castelldefels, per exemple) que té per objectiu apropar la cuina i l’hostaleria (també hi participen hotels i locals d’oci) als ciutadans quan ja decau el turisme internacional, i la iniciativa acaba per allargar la temporada. Tapas 24, per la seva banda, el local que el xef Carles Abellán té al carrer Diputació cantonada amb passeig de Gràcia, ofereix un trio (bikini, ensalada russa i gilda) per a dues persones per 25 euros i, a més, s’hi afegeix una copa de cava brut nature per persona. Les ofertes en aquesta segona edició de la Foodie Black Week són desiguals: per exemple, el restaurant gurmet Riaskru dona una copa de cava de benvinguda i la pastisseria La Dramerie per cada 30 euros de despesa regala un flam xinès Mandarín de creació pròpia. En tot cas, són regals perquè la gent tingui una excusa per sortir de casa també entre setmana.

Aquesta segona edició de la Foodie Black Week (una espècie de Black Friday però en restauració) té el suport de les administracions; d’entrada, l’Ajuntament de Barcelona. L’alcalde barceloní, Jaume Collboni, va ser un dels convidats a una festa en una discoteca en què es va presentar l’esdeveniment i a què també van assistir els principals responsable de restauració i turisme de la ciutat i la cònsol del Japó a Barcelona, Akiko Shikata, atès que la ciutat de Kobe és la convidada d’aquesta edició.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.