Societat

Spanair crea el Centre d'Atenció a Familiars per facilitar el tràmit de les indemnitzacions

Spanair ha creat el Centre d'Atenció a Familiars (CAF) per facilitar als ferits i a les famílies de les víctimes mortals de l'accident a Barajas la tramitació dels primers pagaments de les indemnitzacions.

A partir d'aquest dimarts 26 d'agost i per facilitar les relacions, la companyia també posa en marxa un telèfon gratuït i un correu electrònic per atendre els afectats.

Els primers pagaments seran de 25.000 euros i superen la indemnització mínima de 20.300 euros que la companyia ha d'abonar als afectats com avançament del total de la indemnització en un termini de 15 dies. El pagament íntegre, el durà a terme la companyia més endavant.

Per acreditar el dret d'indemnització s'haurà d'aportar la documentació que acrediti la relació entre l'afectat i l'accident.

Un cop superat el tràmit dels primers pagaments, el CAF seguirà coordinant la resta de les indemnitzacions.

 

 



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.