Les cambres de comerç reclamen que l'autovia de l'Aragó acabe a Catalunya
Amb el desdoblament de l'N-420, la C-43 i la C-12
Mentre el Ministeri de Foment continua estudiant diferents alternatives de traçat per l'A-68 a partir de Valdealgorfa (Terol), les cambres de comerç del Camp de Tarragona i l'Ebre tenen clar que la millor opció és la catalana. I així ho transmetran al govern de l'Estat, a més insistiran en la necessitat que al desdoblament de l'N-420 s'afegeixi el desdoblament de la C-43 per Pinell de Brai i la C-12, l'eix de l'Ebre, fins el port dels Alfacs. Segons la Cambra de Comerç de Tortosa si només s'opta pel desdoblament de l'N-420 (de Gandesa cap a Falset), les Terres de l'Ebre quedaran enclavades en un triangle entre vies de comunicació. És en aquest sentit que la Cambra de Tortosa ha buscat el suport de les cambres del Camp, per garantir la connexió de l'Ebre a la nova infraestructura. «Ens permetria promocionar el turisme i també el port dels Alfacs», ha dit Mora.
L'A-68 però no és l'única infraestructura que reclama la Cambra de Comerç de Tortosa. Per tal de preparar les Terres de l'Ebre per superar la crisi econòmica, la Cambra proposa tot un seguit d'actuacions entre les quals s'inclou el desdoblament de l'eix de l'Ebre i amb caràcter prioritari el tram que va d'Aldover a Amposta. També vol que s'acceleren les obres de l'autovia de l'interior i que es construeixi un tercer carril a l'autopista AP-7 fins Ulldecona. Un altra de les reivindicacions dels empresaris és la gratuïtat de l'AP-7 en el tram de l'Ametlla de Mar fins Ulldecona, fins que l'N-340 estigui desdoblada. Altres propostes són la construcció d'un tercer pont sobre l'Ebre a Tortosa i l'aprofitament del riu com a recurs turístic.