Societat

Tast de vins icònics de la col·lecció privada de la família Torres a Vins i Licors Grau

Vins i Licors Grau, de Palafrugell, va ser l’escenari la setmana passada d’un tast de set vinc icònics i d’anyades antigues de la col·lecció privada de la família Torres. El tast va anar seguit d’una ponència conjunta de Miguel A. Torres, president de Familia Torres, i de Mireia Torres, directora d’innovació i coneixement de la companyia i directora de Jean Leon.

Una cinquantena de clients de Vins i Licors Grau i vuit estrelles Michelin van poder tastar els set vins, que van ser: Waltraud 2012, Milmanda 2015, Mas La Plana 2007 i 1989, Grans Muralles 2010 i 2004 i Mas de la Rosa 2020.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia