Societat
Parlon compareixerà al Parlament després dels últims accidents mortals
La consellera d’Interior explicarà a la cambra les mesures que el seu departament prepara per reduir la sinistralitat
El govern trasllada el seu condol als familiars de les víctimes i expressa la seva preocupació pels ferits en el xoc de dos autobusos ahir a Barcelona
La consellera d’Interior, Núria Parlon, compareixerà a petició pròpia al Parlament arran de l’onada d’accidents a les carreteres catalanes del passat cap de setmana, que han deixat nou víctimes mortals. En aquesta compareixença, Parlon explicarà les mesures que el Departament d’Interior engegarà de cara a les properes setmanes i mesos per disminuir la sinistralitat a la xarxa viària.
Així ho ha anunciat aquest dimarts la portaveu del govern, Sílvia Paneque, en la roda de premsa posterior a la reunió del Consell Executiu, recollida per l’ACN. La portaveu ha lamentat aquests accidents i ha traslladat el condol del govern als familiars i amics de les víctimes. A més, ha dit que l’executiu segueix t “amb preocupació” l’evolució dels ferits en l’accident que van patir ahir dos autocars a l’avinguda Diagonal de Barcelona, als quals també ha manifestat el seu suport.