Societat

Tecnologia

Alguns models de Chromecast deixen de funcionar per un error de Google

Un error en els models de segona generació de Chromecast ha deixat milions d’usuaris d’aquest dispositiu de Google sense poder reproduir continguts. Els problema es va començar a detectar diumenge passat a nivell global, quan aquest popular dispositiu va deixar de rebre i transmetre continguts. Tot i que molts usuaris sospiten que es tractaria d’un cas d’obsolescència programada –sobretot per l’arribada al mercat de Google TV Streamer–, Google va assegurar que està treballant per resoldre el problema, que passaria per actualitzar el seu microprogramari.

Google Chromecast es va convertir, des de la seva arribada al mercat, en un dels dispositius més utilitzats per poder reproduir continguts de les plataformes streaming en els televisors no intel·ligents. La companyia va avisar a través de les xarxes socials que els usuaris afectats no reiniciïn el dispositiu, mentre continua treballant per resoldre el problema, que també ha afectat la versió d’àudio. Els models de tercera generació i la versió Ultra no han ofert problemes.

La incidència suposa un cop dur per a la imatge de Google, que de moment no ha anunciat quan solucionarà el problema.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia