Societat

Un mosso fora de servei deté un atracador de farmàcies que acabava de cometre dos robatoris a Barcelona

Successos

Un mosso fora de ser­vei de la comis­sa­ria d'Horta-Gui­nardó va dete­nir Fran­cisco Javier M. C., de 42 anys i veí de Bar­ce­lona, després de sos­pi­tar que podria ser la per­sona que va come­tre vuit atra­ca­ments en farmàcies dels dis­tric­tes de Gràcia i Horta-Gui­nardó. L'agent, que no tre­ba­llava, va veure un home que cami­nava molt de pressa, com si estigués fugint, i amb una acti­tud sos­pi­tosa, de manera que va deci­dir seguir-lo. El poli­cia va con­si­de­rar-lo sos­pitós de diver­sos roba­to­ris a farmàcies ja que la seva des­cripció cor­res­po­nia a la d'un home que la poli­cia estava bus­cant per aquests atra­ca­ments des de feia pocs dies. El detin­gut va come­tre els roba­to­ris entre l'1 i el 5 de febrer, dia en què va ser atra­pat.

Pocs minuts després d'ini­ciar el segui­ment, el sos­pitós va entrar en una farmàcia i tot just després en va sor­tir a gran velo­ci­tat men­tre ama­gava un objecte que sem­blava un gani­vet de cuina. L'agent va dema­nar reforços poli­ci­als a través de la Sala Regi­o­nal de Coman­da­ment Ope­ra­tiu per dete­nir el lla­dre. Sense per­dre de vista l'indi­vidu, el mosso va con­ti­nuar seguint-lo i va veure com entrava en una altra farmàcia i tor­nava a sor­tir a gran velo­ci­tat. Va ser en aquest moment quan el poli­cia el va inter­cep­tar i el va dete­nir.

L'agent va reduir el sos­pitós i el va sub­jec­tar fins l'arri­bada de les patru­lles de la comis­sa­ria de Gràcia sense que cap de les dues per­so­nes patís cap lesió. En el moment de ser tras­lla­dat a dependències poli­ci­als, els agents li van tro­bar l'arma, un gani­vet de cuina, amb la qual hau­ria inti­mi­dat les seves vícti­mes.

El detin­gut, que no té ante­ce­dents penals, va ingres­sar a la presó després de decla­rar davant del jutge.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.