Societat

El govern espanyol estudia implantar la velocitat variable de Saura a diferents ciutats de l'Estat

Medi ambient

El govern espa­nyol no des­carta la pos­si­bi­li­tat d'implan­tar a dife­rents ciu­tats de l'Estat el límit vari­a­ble de velo­ci­tat que des del 15 de gener el govern català ha introduït a l'entrada de Bar­ce­lona fixant una velo­ci­tat màxima d'entre 40 i 80 quilòmetres depe­nent de la con­gestió, els acci­dents, la con­ta­mi­nació i la cli­ma­to­lo­gia.

En decla­ra­ci­ons a RNE reco­lli­des per Efe, la vice­pre­si­denta pri­mera del govern espa­nyol, María Teresa Fernández de la Vega, ha comen­tat que l'exe­cu­tiu Zapa­tero està ava­lu­ant l'experiència introduïda als acces­sos a Bar­ce­lona de la velo­ci­tat vari­a­ble per intro­duir-la en diver­ses ciu­tats espa­nyo­les.

De la Vega ha comen­tat que el límit de velo­ci­tat és una qüestió que el govern de l'Estat ha introduït dins del debat dels plans d'estalvi energètic.

El nou model de velo­ci­tat vari­a­ble pro­po­sada pel con­se­ller Joan Saura es va començar a  implan­tar a la C-31 i la C-32 a l'entrada a Bar­ce­lona.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.