Societat
Amplien l'horari per expedir el DNI i el passaport en 5 comissaries de Barcelona
Els dies 24 i 31 de desembre es consideraran festius a totes les oficines de les comissaries de la Policia Nacional
Davant la forta demanda per renovar aquests documents que es preveu tant pel pont de la Constitució com per les festes de Nadal, s'ha decidit ampliar l'horari de les oficines de 5 comissaries de Barcelona fins al pròxim 18 de gener..
Amb aquesta ampliació, l'horari d'atenció al públic a l'oficina de Balmes és, des d'aquest dilluns, de 09:00 a 14:00 h i de 16:00 a 22:00 hores els dies entre setmana, així com els dissabtes el matí.
A partir del dia 7 de desembre, se sumaran a l'operatiu de reforç les oficines policials del carrer Lleida (Sants-Montjuïc), del carrer d'Aiguablava (Nou Barris), del carrer Nil i Fabra (Gràcia) i de la rambla de Guipúscoa (Sant Martí). Els dies 24 i 31 de desembre es consideraran festius a totes les oficines.
Aquest Pla Especial d'Atenció al Ciutadà s'ha posat en marxa, a més a més de Barcelona, a Madrid, València, Sevilla, Màlaga, Alacant, Granada i Vigo.
Amb aquesta ampliació, l'horari d'atenció al públic a l'oficina de Balmes és, des d'aquest dilluns, de 09:00 a 14:00 h i de 16:00 a 22:00 hores els dies entre setmana, així com els dissabtes el matí.
A partir del dia 7 de desembre, se sumaran a l'operatiu de reforç les oficines policials del carrer Lleida (Sants-Montjuïc), del carrer d'Aiguablava (Nou Barris), del carrer Nil i Fabra (Gràcia) i de la rambla de Guipúscoa (Sant Martí). Els dies 24 i 31 de desembre es consideraran festius a totes les oficines.
Aquest Pla Especial d'Atenció al Ciutadà s'ha posat en marxa, a més a més de Barcelona, a Madrid, València, Sevilla, Màlaga, Alacant, Granada i Vigo.
Notícies relacionades
Escriure un comentari
Identificar-me.
Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar.
Vull ser usuari verificat.
Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.