Societat

Els 19.000 abonats del Baix Llobregat ja tenen llum

Als voltants de la mitjanit de divendres s'ha resolt l'avaria provocada per un incendi en un transformador a Martorell

El foc va començar a dos quarts de set de la tarda i va requerir la presència de tres dotacions de bombers

Als vol­tants de la mit­ja­nit de diven­dres s'ha resolt l'ava­ria que ha pro­vo­cat que uns 19.000 abo­nats d'Endesa s'hagin que­dat sense sub­mi­nis­tra­ment elèctric

Fins a dinou mil abo­nats de Mar­to­rell, Abrera, Sant Esteve Ses­ro­vi­res, Espar­re­guera, Sant Andreu de la Barca, Gelida i Cas­tell­bis­bal es van que­dar ahir al ves­pre sense llum a causa de l'incendi d'un trans­for­ma­dor elèctric a la car­re­tera B-224.

Tres dota­ci­ons de bom­bers es van tras­lla­dar a la zona afec­tada per tre­ba­llar en l'extinció de l'incendi, que es va pro­duir a dos quarts de set de la tarda. Els muni­ci­pis afec­tats van anar recu­pe­rant el sub­mi­nis­tra­ment elèctric de manera pro­gres­siva.

Així, per exem­ple, a Mar­to­rell ja hi havia llum a les nou del ves­pre.

El sis­tema de senya­lit­zació de l'estació de tren de Mar­to­rell també va resul­tar afec­tat pel tall de sub­mi­nis­tra­ment.

Durant una hora no van poder cir­cu­lar trens per l'estació. Els trens de la línia 8 de roda­lies van haver d'aca­bar el seu recor­re­gut a Cas­tell­bis­bal. El pro­blema es va solu­ci­o­nar quan fal­ta­ven uns minuts per a les vuit del ves­pre.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.