Salut

vallès occidental

Montcada tindrà un CAP nou i tancarà el del centre

El Depar­ta­ment de Salut i el govern de Mont­cada han acor­dat cons­truir un CAP que subs­ti­tu­eixi l'actual de Mont­cada Cen­tre del pas­seig Jaume I, perquè neces­sita una remo­de­lació inte­gral i, a més, està afec­tat pel cobri­ment de la línia de Renfe a Port­bou. Les dues parts han deci­dit bus­car un emplaçament per al CAP i redac­tar amb urgència el pro­jecte, segons ha expli­cat l'alcal­dessa, Maria Elena Pérez, que hi ha afe­git que la dele­gació muni­ci­pal ha plan­te­jat que sigui un cen­tre d'urgències d'atenció primària (CUAP) que obri les 24 hores, una pro­posta que la Gene­ra­li­tat s'ha com­promès a estu­diar. En els pro­pers dies els tècnics de la Gene­ra­li­tat faran arri­bar al con­sis­tori la neces­si­tat d'espai perquè es pugui bus­car un lloc idoni al cen­tre del muni­cipi i començar els tràmits de redacció del pro­jecte.

En la tro­bada Salut també ha accep­tat ubi­car una ambulància al CAP Mont­cada Cen­tre a les nits i millo­rar l'atenció domi­ciliària noc­turna i dels caps de set­mana. D'aquesta manera a par­tir de l'1 de gener hi haurà un ser­vei de trans­port noc­turn gratuït per als usu­a­ris que neces­si­tin tras­lla­dar-se al CUAP de Ripo­llet.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.