Societat

tarragonès

Pressió dels antiradar a Torredembarra

Exigeixen a l'alcalde que anul·li immediatament totes les multes del 2011

La pla­ta­forma que demana que s'anul·lin les mul­tes per excés de velo­ci­tat detec­ta­des per un radar de Tor­re­dem­barra des del juliol fins a l'octu­bre d'enguany ha dema­nat a l'alcalde, Daniel Masagué (CiU), que garan­teixi que les san­ci­ons impo­sa­des pel dis­po­si­tiu mòbil –la pla­ta­forma cal­cula que són més de 8.000– que­din sense efecte de manera imme­di­ata.

El col·lec­tiu insta el con­sis­tori tor­renc a fer-ho efec­tiu abans del dia 13 de desem­bre, ja que en cas con­trari, segons por­ta­veus de la pla­ta­forma, ame­na­cen d'empren­dre acci­ons legals acu­dint a la justícia i fins i tot orga­nit­zant mani­fes­ta­ci­ons a les vies en què més de mil con­duc­tors han estat mul­tats i han per­dut punts del car­net. “Donem les gràcies a l'alcalde perquè ja ha atu­rat la tra­mi­tació admi­nis­tra­tiva de les mul­tes, però li exi­gim un com­promís real i ferm ja ”, va recla­mar Toni Cruz, un dels por­ta­veus, que va afe­gir que dema­na­ran que que­din sense efecte totes les mul­tes del 2011 i no només les cor­res­po­nents al període entre juliol i octu­bre d'enguany.

Actu­al­ment, a la pla­ta­forma que aplega els con­duc­tors san­ci­o­nats per aquest radar també s'hi han adhe­rit per­so­nes de loca­li­tats veïnes, com ara Crei­xell i la Pobla de Mon­tornès. La pla­ta­forma espe­rarà una res­posta per part del con­sis­tori i si no queda satis­feta, radi­ca­lit­zarà les seves acci­ons.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.