Societat

Gironella recupera el servei de l’OAC, que dóna resposta a dubtes i reclamacions de consumidors

Gironella recupera el servei de l’Oficina d’Atenció al Consumidor (OAC). L’Ajuntament i la Diputació de Barcelona han arribat a un acord per tal que l’oficina mòbil de l’OAC faci parada a Gironella sis cops a l’any i el consistori tingui un tècnic a disposició dels vilatans tots els dies de l’any en horari laboral.

La notícia completa a Aquí Berguedà


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes.

Continua llegint-nos per només

1

Passi d'un dia

48

Subscripció anual

Ja ets subscriptor?

Inicia sessió

[X]