Societat

Una avaria deixa Borredà sense l’únic caixer del poble

Els usuaris s’han de desplaçar a Vilada o Berga per aconseguir efectiu i l’entitat no dona resposta

Ja fa més d’una setmana que l’únic caixer automàtic de Borredà està inactiu. Després de problemàtiques constants que els usuaris havien denunciat en reiterades ocasions a les oficines de Catalunya Caixa de Berga, el caixer va quedar fora de servei. Joan Roma, alcalde del municipi, ha fet arribar una queixa formal al defensor del client de BBVA, responsable del manteniment del caixer, denunciant aquesta mancança i considerant que l’avaria “suposa greus problemes de liquiditat per totes les persones del poble i tots els visitants”.

El maig del 2014, el poble va perdre l’única oficina física. Arran de la situació, l’Ajuntament va cedir un despatx perquè un cop a la setmana un treballador de l’entitat l’utilitzés per fer els tràmits dels veïns que no poguessin desplaçar-se a altres poblacions. Ara, segons indica l’alcalde, fa mesos que tampoc ofereixen aquests serveis.

El caixer automàtic del carrer Església és l’única via d’aconseguir efectiu a Borredà. És per això que Roma sol·licita a l’entitat bancària “la seva immediata actuació per aconseguir una cosa tan elemental com és donar servei als seus clients”. I és que, durant els períodes de vacances com l’actual, el poble pot arribar a tenir 3.000 persones allotjades. L’alcalde ha explicat a aquest mitjà que, dilluns passat, uns tècnics van revisar l’estat del caixer però encara no s’ha solucionat el problema.

LA XIFRA

3.000
persones hi pot arribar a haver al poble entre els 500 habitants habituals i els visitants de vacances.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.