Societat

Municipal

Calella obre l’oficina que servirà per donar un servei integral a la ciutadania

S’ha habilitat la planta baixa de l’antic ajuntament per millorar i agilitar l’atenció als veïns

També s’impulsarà l’administració electrònica dels tràmits

Calella ja disposa d’una oficina d’atenció ciutadana (OAC) que servirà per millorar l’efectivitat de les gestions que els veïns fan amb l’Ajuntament. L’espai ocupa la planta baixa de l’edifici de l’antic ajuntament i allibera les instal·lacions on fins ara es rebia la gent a la casa consistorial.

El servei s’emmarca en la necessitat d’avançar en les relacions entre els ciutadans i l’administració, i en l’aplicació progressiva dels tràmits electrònics. A la nova OAC hi treballaran inicialment cinc persones i durant la inauguració oficial de les instal·lacions, l’alcaldessa, Montserrat Candini (PDeCAT), va destacar la importància de disposar d’un servei “que avança en la transparència de l’administració local”. Candini va posar l’accent en la possibilitat d’agilitar els tràmits i donar una resposta “ràpida i efectiva” a les demandes i consultes dels ciutadans. “L’OAC suposa que la feina sigui compartida entre tots, on l’únic objectiu és el de donar un bon servei, una bona atenció, amb el mínim de cues possibles, i que cada vegada tot el que representa l’administració electrònica sigui un cos molt més sòlid”, va assenyalar l’alcaldessa.

L’OAC centralitza la majoria dels serveis municipals i, com a novetat, disposa d’un lloc d’assessorament per a temes urbanístics que facilita la gestió de l’ocupació de la via pública i obres menors. Està previst, segons fonts municipals, que aviat s’hi puguin resoldre també els tràmits de les beques escolars. En total, l’oficina ha suposat una inversió global de 16.000 euros i inclou quatre taules d’atenció a l’usuari, una recepció i uns lavabos.

LA FRASE

Es vol donar una bona atenció, amb el mínim de cues, i avançar en l’administració electrònica
Montserrat Candini
alcaldessa de calella pel pdecat

LA XIFRA

16.000
euros
és la inversió que l’Ajuntament de Calella ha fet per adaptar la planta baixa de l’antic ajuntament com a OAC.

Remodelació del fins ara punt d’atenció

La inauguració de l’oficina d’atenció ciutadana (OAC) suposa la supressió del fins ara punt d’atenció a l’usuari que hi havia a l’entrada de l’ajuntament. L’espai serà ara la seu d’un servei de consergeria i s’habilitarà una sala de reunions “perquè es busca oferir un espai de major comoditat per al ciutadà i una millor gestió de les esperes”. L’horari de l’OAC serà de dilluns a divendres, de vuit del matí a dues del migdia.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.