L'Oficina del Consumidors de Calp ha atés 5.500 consultes l'any passat
Les consultes han crescut en un 60% i s'han duplicat les reclamacions d'un any per a un altre
L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor, ha atés 464 reclamacions durant l'exercici del 2009; quasi el doble de les cursades durant el període anterior. Pel que fa a les consultes, han estat superades les 5.500, la qual cosa suposa un increment del 60%.
De les 464 reclamacions efectives gestionades durant el 2009, tan sols set d'elles van estar desestimades i dues arxivades. De la resta, 205 es van convertir en casos derivats als Serveis Territorials i 148, acabaren resoltes amb mediació. Altres 41 reclamacions no van obtenir resultats i 43 encara es troben en tràmit.
Pel que fa a les consultes, les relacionades amb el sector serveis són les més nombroses i entre elles, les relacionades amb les operadores de telefonia i telecomunicacions. Seguidament, es troben les relacionades amb la sanitat pública i les restant, fan menció a queixes sobre el servei elèctric.