L'Oficina del Consumidors de Calp ha atés 5.500 consultes l'any passat

Les consultes han crescut en un 60% i s'han duplicat les reclamacions d'un any per a un altre

L'Ofi­cina Muni­ci­pal d'Infor­mació al Con­su­mi­dor, ha atés 464 recla­ma­ci­ons durant l'exer­cici del 2009; quasi el doble de les cur­sa­des durant el període ante­rior. Pel que fa a les con­sul­tes, han estat supera­des les 5.500, la qual cosa suposa un incre­ment del 60%.

De les 464 recla­ma­ci­ons efec­ti­ves ges­ti­o­na­des durant el 2009, tan sols set d'elles van estar deses­ti­ma­des i dues arxi­va­des. De la resta, 205 es van con­ver­tir en casos deri­vats als Ser­veis Ter­ri­to­ri­als i 148, aca­ba­ren resol­tes amb medi­ació. Altres 41 recla­ma­ci­ons no van obte­nir resul­tats i 43 encara es tro­ben en tràmit.

Pel que fa a les con­sul­tes, les rela­ci­o­na­des amb el sec­tor ser­veis són les més nom­bro­ses i entre elles, les rela­ci­o­na­des amb les ope­ra­do­res de tele­fo­nia i tele­co­mu­ni­ca­ci­ons. Segui­da­ment, es tro­ben les rela­ci­o­na­des amb la sani­tat pública i les res­tant, fan menció a quei­xes sobre el ser­vei elèctric.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.