El Shopp Out consolida una alta participació
El Shopp Out de la Fundació Ramon Noguera, la iniciativa de shopping social més important de l’Estat amb 4.000 m² d’expositors, ha consolidat una alta participació en la 13a edició. Més de 30.000 visitants, una xifra similar a la d’anteriors edicions, van assistir durant els quatre dies al mercat solidari situat al polígon Mas Xirgu de Girona. La directora gerent del Grup Fundació Ramon Noguera, Pepita Perich, n’ha fet una valoració molt positiva. “Hem mantingut la línia i les previsions. Dissabte i diumenge [passats] van ser els dies de més afluència. Estem molt contents per la resposta de la societat, ja que Girona s’ha tornat a bolcar un cop més en aquest projecte”, ha declarat. Aquest gran mercat a l’aire lliure ha assolit en aquesta tretzena edició la xifra rècord de 45 marques de moda participants. Destaca el fet que sis empreses han assistit per primer cop a aquesta iniciativa social, que, com és habitual, ha destinat un percentatge de les seves vendes a projectes socials de la Fundació Ramon Noguera, entitat sense ànim de lucre que des de fa més de 50 anys atén persones amb discapacitat intel·lectual de la comarca del Gironès. El sommelier Ferran Vila, del restaurant Atempo, situat a la fortalesa de Sant Julià de Ramis, ha estat el padrí d’una edició que aquest any ha tingut més estands de roba infantil.