Societat

1.300 desallotjats a les festes de Gràcia per incomplir el toc de queda

Els Mos­sos d’Esqua­dra i la Guàrdia Urbana han desa­llot­jat unes 1.300 per­so­nes a les fes­tes de Gràcia durant aquesta mati­nada per incom­plir el toc de queda, vigent a Bar­ce­lona entre la 01:00 i les 06:00 hores, i han denun­ciat dues per­so­nes per deso­bediència i per infrac­ci­ons Covid.

Segons han infor­mat a Efe fonts de la poli­cia cata­lana, les dues per­so­nes iden­ti­fi­ca­des i denun­ci­a­des eren a la plaça John Len­non de Gràcia, lloc on s’ha produït la majo­ria de les con­cen­tra­ci­ons del barri, ja amb el toc de queda en vigor.

Sobre les dues de la mati­nada, la poli­cia ha desa­llot­jat aquesta plaça, però un petit grup s’ha resis­tit a mar­xar, per la qual cosa final­ment han estat denun­ci­a­des aques­tes dues per­so­nes, acu­sa­des d’un delicte de deso­bediència i d’infrin­gir les mesu­res Covid.

En les actu­a­ci­ons de Mos­sos i Guàrdia Urbana a les dife­rents pla­ces i car­rers del barri s’han desa­llot­jat unes 1.300 per­so­nes.

Cap a les 3 h, la situ­ació ja estava com­ple­ta­ment nor­ma­lit­zada, segons les cita­des fonts.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.