Santa Coloma promou el comerç de proximitat amb la “Setmana dels bitlleuros a quatre pessetes”
Del 14 al 20 de novembre colomencs i selvatans podran gaudir d’un 20% de descompte en els productes dels comerços inscrits a l’Associació de Comerciants de Santa Coloma de Farners ACSCF
L’Associació de Comerciants de Santa Coloma de Farners aposta per promoure el comerç de proximitat amb la campanya la “Setmana dels Bitlleuros a quatre pessetes”.
El propòsit és “conèixer els nostres botiguers i comprar al poble” segons Jordi Bofill, president d’una associació que compta amb 40 comerços, la majoria Pimes, que engloben sectors tan diversos com les reformes, els botiguers, les asseguradores, els estancs, els tallers mecànics o les benzineres.
La promoció de la campanya es va iniciar el dia 21 d’octubre amb l’estrena d’un vídeo que ja acumula centenars de visualitzacions a les xarxes socials protagonitzades per la particular Família Bitlleuro. Aquests actors amateurs selvatans expliquen d’una manera divertida el funcionament d’aquest “bitllet” que porta implícit un descompte del 20%. El nom de la campanya està inspirat i pretén capgirar el sentit de la popular frase feta “Vendre duros a quatre pessetes” o “Ningú dona duros a quatre pessetes” fent realitat poder adquirir un Bitlleuro per valor de 10 € a un cost de 8 € la unitat.
La campanya es complementa amb la participació en el sorteig d’un val de compra de 100 € per gastar en els establiments adherits a l’ACSCF per tothom qui adquireixi Bitlleuros.
Els Bitlleuros es podran adquirir del 5 al 19 de novembre a la parada que l’ACSCF muntarà al carrer Frederic Clascar de Santa Coloma de Farners els dissabtes 5 i 12 de novembre i del 7 al 19 de novembre a la Joieria i Rellotgeria J. Bofill.